Valitukset

Valitukset - tuotteessa olevat viat

Miten tehdä valitus rikkinäisestä tuotteesta:

Jos haluat tehdä valituksen viallisesta tuotteesta, lähetä sähköpostia osoitteeseen [email protected] ja ilmoita seuraavat tiedot:

  1. Kirjoita sähköpostin otsikkoriville "Valitus" + tilausnumerosi.
  2. Sähköpostiviestissä: ilmoita sen tuotteen tuotenumero, jota valitus koskee (löydät tuotenumeron tilausvahvistuksestasi, pakkauksen etiketistä ja myös Klarnan laskusta).
  3. Anna yksityiskohtainen kuvaus siitä, mikä tuotteessa on vialla.
  4. Pari selkeää kuvaa ja/tai video, jossa ongelma näkyy (jos video on liian suuri, voit lähettää sen helposti osoitteeseen www.wetransfer.com).

Jos valituksesi sisältää kaikki edellä mainitut seikat, valitus etenee nopeammin ja sujuvammin. Jos jokin näistä puuttuu, pyydämme näitä tietoja, mikä tarkoittaa, että valituksen tutkiminen kestää kauemmin. Useimmat valitukset voidaan ratkaista sähköpostitse, joten pyydämme sinua ÄLÄ palauta valitusta ennen kuin olet ollut yhteydessä meihin. Joissakin tapauksissa meidän on saatava tuote takaisin, jolloin tästä ilmoitetaan hyväksytyn valituksen yhteydessä.

Valitukset - ansan toimittaminen

Olen saanut väärän tuotteen, mitä minun pitäisi tehdä?

Om produkten du mottagit stämmer inte överens med orderbekräftelsen (du har fått en annan produkt än du har beställt) gör du så här:

  1. Tarkista tilauksesi tilausvahvistuksesta.
  2. Jos tilausvahvistuksessa kaikki on oikein ja olet saanut väärän tuotteen, lähetä sähköpostia osoitteeseen [email protected] ja ilmoita seuraavat tiedot:
  3. Ilmoita sähköpostin otsikkorivillä: "Virheellinen toimitus" + tilausnumerosi sähköpostin aiheeksi.
  4. Sähköpostiviestissä: ilmoita sen tuotteen tuotenumero, jota virheellinen toimitus koskee, ja liitä mukaan kuva, jossa näkyy tuotteen pakkauksessa oleva etiketti (löydät tuotenumeron tilausvahvistuksestasi, pakkauksessa olevasta etiketistä ja myös Klarnan laskusta).

Muuntyyppiset valitukset

Muissa asioissa ota yhteyttä asiakaspalveluumme klikkaamalla tästä.
HUOMIO! Kun otat yhteyttä asiakaspalveluun, ilmoita sama sähköpostiosoite, jota käytit, kun teit ostoksesi kanssamme, sekä tilausnumerosi.