Toimitusongelmat
Toimitusongelmat
Kuinka nopeasti toimitatte tilauksen?
Kaikki tilaukset lähetetään varastostamme (joka sijaitsee Ruotsissa) yleensä samana päivänä tai 24 tunnin kuluessa (koskee yleisiä vapaapäiviä). Normaalit toimitusaikamme ovat 2-4 työpäivää. HUOM! Viikonloppuisin tehdyt tilaukset lähetetään aikaisintaan seuraavana maanantaina. Huippusesongin aikana tai tietyissä tilanteissa, kuten pitkän viikonlopun jälkeen, toimitus voi kestää kauemmin.
Miten voin seurata pakettiani?
Kun pakettisi on lähetetty varastostamme, lähetämme sinulle sähköpostitse toimitusvahvistuksen, jossa on seurantanumero, jonka avulla voit seurata toimitusta.
En ole saanut toimitusvahvistusta.
Jos et ole saanut toimitusvahvistusta kohtuullisessa ajassa, tarkista roskapostikansiosi, sillä sähköpostipalvelimestasi riippuen osa sähköposteistamme saattaa päätyä sinne.
Jos et myöskään löydä sähköpostiviestiämme roskapostikansiostasi, se voi johtua siitä, että olet vahingossa antanut väärän sähköpostiosoitteen oston yhteydessä. Jos toimitus viivästyy (ilman, että ilmoitamme sinulle pidemmästä toimitusajasta), ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Onko teillä ilmainen toimitus?
Tarjoamme ilmaisen toimituksen yli 50 euron tilauksille.
Tarjoatteko ilmaisia palautuksia?
Lain mukaan sinä asiakkaana olet vastuussa palautuskustannuksista.
Lähetätkö tilaukseni postilaatikkoon?
Kyllä, useimmat paketit lähetetään postilaatikkoon tai ovelle. Jos pakettia ei voida toimittaa postilaatikkoosi tai kotiovellesi, se lähetetään lähimpään Postiin tai muuhun kuljetusyritykseen.
En ole vielä saanut tilaustani. Koetko, että et ole saanut tilaustasi kohtuullisessa ajassa? (Joitakin tuotteita voi tilata ennakkoon pidemmällä toimitusajalla, tiedot tästä löytyvät aina tuotesivulta).
- Tarkista, että toimitustietosi nimi, osoite ja matkapuhelinnumero ovat oikein. Ne löytyvät tilausvahvistussähköpostista, joka lähetettiin sinulle aiemmin, kun suoritit ostoksesi verkkokaupassamme. Tarkista roskapostikansiosi, jos et saa meiltä tilaus- tai toimitusvahvistusta. Ota meihin yhteyttä välittömästi, jos et ole saanut tilausvahvistusta 2 tunnin kuluessa ostoksen viimeistelystä ja 10 päivän kuluessa, jos et ole saanut toimitusvahvistusta.
- Jos toimitustietosi ovat oikein, varaa 5 arkipäivää tilauksen tekemisen jälkeen.
- Jos toimitustietosi eivät ole oikein tai et ole saanut pakettiasi 5 arkipäivän kuluttua toimitusvahvistuksen vastaanottamisesta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Väärä toimitusosoite Kaikki tilaukset on tilattava nykyiseen ja voimassa olevaan osoitteeseen.
Tarkista, että tietosi ovat oikein, ennen kuin hyväksyt ostoksen. On sinun vastuullasi varmistaa, että tilauksen yhteydessä antamasi osoite on oikea.
Jos esimerkiksi muutat/vaihdat osoitetta, edellinen osoitteesi saattaa jäädä selaimeen ja täyttyä automaattisesti kassalla. Jos pakettisi ei saavu perille virheellisen toimitusosoitteen vuoksi, voimme veloittaa sinulta paketin painosta ja koosta riippuen 35-80 euroa lähetys- ja käsittelykuluista, jos kuljetusyhtiö palauttaa paketin. Emme palauta tilaustasi, jos sitä ei palauteta meille sen jälkeen, kun paketti on lähetetty väärään toimitusosoitteeseen.
Noutamaton paketti
Postin asiamiehelle toimitetut paketit: Sinun vastuullasi on seurata ja luovuttaa paketti toimituspaikalla ilmoituksessa ja seurantalinkissä ilmoitetun ajan kuluessa.
Seurantanumero löytyy sähköpostitse lähetetystä toimitusvahvistuksestamme. Lunastamattomat paketit eivät kuulu peruutusoikeuden piiriin. Noutamatta jääneistä paketeista (agentti on palauttanut ne meille, koska et ole noutanut/pyytänyt pakettia) veloitetaan maksu, jonka suuruus on tällä hetkellä 35 EUR. Jos tilauksessa olevien tavaroiden arvo on suurempi kuin 35 EUR, palautamme erotuksen.
Jos tavaran arvo on alle 35 EUR, veloitamme sen sijaan noutamattomista paketeista koko tilauksen summan. Tilauksesi sisältö talletetaan varastollemme, eikä sitä voida lähettää sinulle samalla tilausnumerolla. Jos haluat tilata samat tuotteet uudelleen, sinun on rekisteröitävä uusi tilaus.
Jos sinulla on muita kysymyksiä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme klikkaamalla tästä.
HUOM! Kun otat yhteyttä asiakaspalveluun, ilmoita sama sähköpostiosoite, jota käytit ostaessasi meiltä, sekä tilausnumerosi.