Lasku, maksu

Lasku- ja maksuasiat

  • Minulla on kysymys laskustani tai maksusta.
    Jos sinulla on kysyttävää laskustasi tai Klarnan kautta käyttämästäsi maksutavasta, ota yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun.

  • Olen tehnyt palautuksen, mutta palautusta ei ole rekisteröity Klarnaan. Siinä tapauksessa palautustasi ei ole vielä kirjattu järjestelmäämme. Jos olet lähettänyt palautuksen jäljitettävänä, näet toimituksen tilan, jos seuraat paketin kulkua kuljetusyhtiön sinulle antaman seurantanumeron avulla. Tarkista, että palautuspaketti ei ole päätynyt asiamiehelle, vaan se on toimitettu varastollemme ehtojen mukaisesti.
    TÄRKEÄÄ: Kun palautettu tuote on vastaanotettu ja jos palautus on hyväksytty, hyvitys rekisteröidään 14 päivän kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet palautuksen. Voit ilmoittaa Klarnalle, että olet palauttanut tuotteen, ottamalla yhteyttä heidän asiakaspalveluunsa tai Klarnan sovelluksen kautta.

  • Voinko tehdä ostoksia yrityksenä?
    Kyllä! Jos haluat tehdä ostoksia yrityksenä ja saada arvonlisäverotukea ostoksellesi Klarnalta, voit valita "Yritysasiakastyyppi" kassasivulla kohdassa "Osta nimellä".

  • Mitä tapahtuu hyvitykselle, jos palautan osan tavaroista, jotka olen ostanut alennuksella tarjouksen, kuten "Osta 3 maksa 2" tai irtotavaran alennuksen tai ilmaisen toimituksen kautta?
    Kun palautat yhden tai useamman tavaran "Osta 3 maksa 2" tai "irtotavaran alennuksen" tarjouksesta peruutuksen tai vaihdon vuoksi, tarjous raukeaa ja maksat säilyttämistäsi tuotteista normaalin hinnan.
    Kun palautat osan tuotteista tilauksesta, jonka tilausmäärä ylittää ilmaisen toimituksen rajan peruutuksen tai vaihdon vuoksi, ja tämän seurauksena tilauksen uusi kokonaissumma alittaa ilmaisen toimituksen rajan, peritään toimitusmaksu.

Jos sinulla on muita kysymyksiä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme klikkaamalla tästä.